Retourneren voor bedrijven

Wanneer een artikel niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u het binnen 30 dagen terugsturen. Zodra wij het (onbeschadigde) product retour ontvangen hebben krijgt u het aankoopbedrag en de verzendkosten terug.

Retourneren binnen de 30 dagen bedenktijd
Als zakelijke klant heeft u 30 dagen bedenktijd. In deze periode kunt u kosteloos en zonder opgaaf van reden het product retourneren. Dit kunt u aangeven via herroeping@lasaulec.be. Stuur vervolgens de producten in de originele verpakking samen met het meegeleverde retourformulier of het formulier herroepingsrecht naar ons retouradres. Wij kunnen ook een afhaalopdracht voor u aanmaken. Dan zorgen wij dat DHL bij u langs komt om het product weer op te halen, dit kunt u aangeven via herroeping@lasaulec.be.

U heeft ook het recht de bestelling te annuleren als onze producten niet binnen 30 dagen bij u zijn afgeleverd.

Retourneren n.a.v. een klacht
Als u een klacht heeft over een bij ons gekocht product en hierom het product wilt retourneren, kunt u dit per e-mail melden via klantenservice@lasaulec.be. Omschrijf hierin uw klacht of opmerking en vermeld het ordernummer. U ontvangt binnen twee werkdagen bericht. Als de klacht gegrond- en binnen de garantietermijn ingediend is nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Als er bij normaal gebruik gebreken optreden in of aan het artikel, worden deze volledig door ons hersteld.

Stuur de artikelen s.v.p. in de originele verpakking terug, inclusief een kopie van de factuur en een duidelijke omschrijving van de klacht. Bij ontvangst controleren wij of het artikel of de verpakking incompleet of beschadigd is. In dat geval zullen de extra kosten hiervoor in mindering worden gebracht op het te restitueren bedrag. Uw geld wordt binnen 30 dagen overgemaakt. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd en eventuele strafport komt voor rekening van de afzender.

Retouradres
Lasaulec B.V.
T.a.v.: Retourafhandeling België
Kuper 2
8447 GK Heerenveen
Nederland
E-mail: klantenservice@lasaulec.be
Telefoonnummer: +31 (0)513 619916 (ma. t/m vr. 08:00 - 17:00 uur)

Klachten en klantenservice
Ook als u onverhoopt een slechte ervaring heeft met onze service, dan horen wij dit graag. Wij zullen er alles aan doen om u alsnog tevreden te stellen. U kunt uw klacht mailen naar klantenservice@lasaulec.be. Wij handelen uw klacht binnen een week volledig af.