Retourneren voor consumenten

Retourneren voor consumenten
Wanneer een artikel niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u het binnen 14 dagen terugsturen. Zodra wij het (onbeschadigde) artikel retour ontvangen hebben krijgt u het aankoopbedrag en de verzendkosten terug. De kosten van het retourneren vergoeden wij niet.

Retourneren binnen 14 dagen bedenktijd
Als particuliere klant heeft u 14 dagen bedenktijd. In deze periode kunt u zonder opgaaf van reden het artikel retourneren. Meldt uw retouraanvraag aan via herroeping@lasaulec.be o.v.v. uw ordernummer. Stuur vervolgens de artikelen in de originele verpakking samen met het meegeleverde retourformulier of het formulier herroepingsrecht naar ons retouradres. U heeft het recht de bestelling te annuleren als onze artikelen niet binnen 30 dagen bij u zijn afgeleverd.

Retourneren n.a.v. een klacht
Als u een klacht heeft over een bij ons gekocht artikel en het betreffende artikel wilt retourneren, kunt u dit per e-mail melden via klantenservice@lasaulec.be. Omschrijf hierin uw klacht of opmerking en vermeld het ordernummer. U ontvangt binnen twee werkdagen bericht. Als de klacht gegrond- en binnen de garantietermijn ingediend is nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Als er bij normaal gebruik gebreken optreden in of aan het artikel, worden deze volledig door ons hersteld.

Stuur de artikelen in de originele verpakking terug, inclusief een kopie van de factuur en een duidelijke omschrijving van de klacht. Bij ontvangst controleren wij of het artikel of de verpakking incompleet of beschadigd is. In dat geval zullen de extra kosten hiervoor in mindering worden gebracht op het te restitueren bedrag. Uw geld wordt binnen 14 dagen na ontvangst overgemaakt. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd en eventuele strafport komt voor rekening van de afzender.

Retouradres
Lasaulec B.V.
T.a.v.: Retourafhandeling België
Kuper 2
8447 GK Heerenveen
Nederland
E-mail: klantenservice@lasaulec.be
Telefoonnummer: +31 (0)513 61 99 90 (ma. t/m vr. 08:00 - 17:00 uur)

Klachten en klantenservice
Ook als u onverhoopt een slechte ervaring heeft met onze service, dan horen wij dit graag. Wij zullen er alles aan doen om u alsnog tevreden te stellen. U kunt uw klacht mailen naar klantenservice@lasaulec.be. Wij handelen uw klacht binnen een week volledig af.